Apelsinas

menu

Total press

Treniruotės trukmė: 30 min.
Intensyvumas:
Žiūrėti tvarkaraštį

Total press - trumpa, bet intensyvi treniruotė, skirta pilvo raumenims stiprinti. Ši mankšta itin efektyvi siekiant numesti keletą papildomų kilogramų, pagražinti kūno linijas, moterims - sutvirtinti per nėštumą ištemptus raumenis. Stiprūs centrinės kūno dalies raumenys užtikrina taisylingą laikyseną, kvėpavimą, geresnę vidaus organų veiklą ir padeda išvengti nugaros skausmų.

Daugelis šioje treniruotėje atliekamų judesių yra paprasti ir įveikiami bet kurio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmogui. Pusvalandžio trukmės užsiėmimo metu treneriai nukreips jus ir pamokys taisyklingos technikos dirbant su pasipriešinimo gumomis, nedideliais svarmenimis bei savo kūno svoriu.

Moterims, kurios gimdė mažiau nei prieš 6 mėnesius, taip pat sergantiems lėtinėmis stuburo ligomis, atsigaunantiems po stuburo traumų, prieš lankant šią treniruotę, būtina pasitarti su savo gydytoju.

Galbūt trumpa pilvo treniruotė yra jūsų didelių ir trokštamų pokyčių pradžia. Išsakykite savo norus mūsų kvalifikuotiems ir patyrusiems treneriams. Bendradarbiaukime ir džiaukimės jūsų sėkme kartu!

Total press nauda

Pagerėja laikysena
Sustiprėja raumenys
Formuojamas proporcingas, grakštus kūno siluetas, reguliuojamas svoris
Greitėja medžiagų apykaita
Kraujotaka, širdis, kraujagyslės