Apelsinas

menu

Kūno balansas

Treniruotės trukmė: 45 min.
Intensyvumas:
Žiūrėti tvarkaraštį

Kūno balansas - treniruotė, skirta lavinti ir balansuoti kūną, formuoti taisyklingą laikyseną bei siekti dvasinės pusiausvyros. Treniruotės pagrindą sudaro jogos, tai chi ir pilateso pratimai. Kūnas taps ne tik sveikesnis, bet ir dailesnis. Balansas ypač tinka mėgstantiems lėtą mankštą, meditaciją, ieškantiems ramybės ir atsipalaidavimo nuo įtampos ir streso.

Atliekami statiški, dinamiški pratimai, naudojant savo kūno svorį bei nestabilius paviršius, platformas, įvairaus dydžio kamuolius. Tai ypač stiprina pilvo presą ir nugaros raumenis, o šie palaiko taisyklingą laikyseną, gerina stuburo raumenų būklę, o stuburas – tai mūsų kūno ašis. Daug krūvio tenka ir šlaunų, sėdmenų, pečių lanko raumenims. Gerinamas sąnarių paslankumas, raumenų elastingumas, koordinacija.

Treniruotės metu pratimai atliekami lėtai, didelį dėmesį skiriant kvėpavimui. Susikaupti ir maksimaliai sutelkti dėmesį į atliekamus pratimus padeda fone skambanti atpalaiduojanti muzika. Gerą fizinę formą pasieksite tik subalansavę savo nervinę sistemą ir išmokę suvaldyti stresą! Tai pasiekti jums padės kūno balansas!

Kūno balanso metodika išrasta praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje Naujojoje Zelandijoje.  Jos kūrėjas – profesionalus sportininkas Roy Mills. Šių treniruočių sistema sukurta remiantis pagrįstas senovės mokslais (joga, tai chi) bei šiuolaikinėmis metodikomis (Pilates, Streching ir Feldenkrais). Galbūt skamba sudėtingai, tačiau taip nėra! Užsiėmimai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasiruošimo lygio žmonėms. Taigi jums tikrai tinka!

Gyvenimo pilnatvę pajuntame tik tada, kai esame stiprūs ir kūnu, ir dvasia. Subalansuokite savo kūną, ir kupini jėgų pasitikite gyvenimo iššūkius!

Kūno balanso treniruočių nauda

Padidėja sąnarių plastiškumas ir lankstumas
Pagerėja laikysena
Jėga - Ištvermė
Sumažėja nerimas ir nuovargis
Greitėja medžiagų apykaita