Apelsinas

menu

Body Flex Studija

Treniruotės trukmė: 45 min.
Intensyvumas:
Žiūrėti tvarkaraštį Registruotis dabar!

Veiksminga 10 dienų apimčių mažinimo programa moterims – Body Flex. Idealiai tinka toms, kurios nori per trumpą laiką pasiekti pastebimų rezultatų. Tik 10 treniruočių, o kūno apimtys sumažėja net iki 35 centimetrų. Body Flex pratimų sistema dailina figūrą, stangrina raumenis, suteikia žvalumo ir energijos bei užtikrina gerą savijautą.

 

Body Flex – liekninamojo kvėpavimo treniruotės, kurių esmę sudaro gilaus diafragminio kvėpavimo derinimas su izometriniais ir izotoniniais raumenų tempimo pratimais. Speciali Body Flex technika ypatinga tuo, kad mankštos metu deguonis degina riebalus: jis pernešamas su krauju į tas kūno vietas, kurios yra įtemptos arba suspaustos, tokiu būdu konkrečiose kūno dalyse deginami riebalai kartu stiprinant raumenis. Aerobinis kvėpavimas spartina kraujotaką – taip palaipsniui naikinamas celiulitas ir dailinamos kūno formos. Atliekant pratimus, skrandis tampa elastingesnis ir susitraukia, todėl sumažėja apetitas.

 

Body Flex atstato taisyklingą žmogaus diafragminį kvėpavimą, dar vadinamą pilviniu arba kūdikio, kuris audinius pripildo deguonimi. Dėl šios priežasties nuraminama nervų sistema, dingsta stresas, atsiranda daugiau energijos ir žvalumo, pagerėja odos elastingumas. Gilaus kvėpavimo ir raumenų tempimo programa pagreitina organizmo medžiagų apykaitą, masažuoja vidaus organus ir stimuliuoja juos dirbti efektyviau. Didesnė deguonies koncentracija kūne stiprina imuninę sistemą, mažina bakterijų, virusų ir vėžinių ląstelių kiekį, pašalina toksinus.

 

Body Flex treniruočių sistema sukurta įvairaus amžiaus ir skirtingo kūno sudėjimo žmonėms. Pratimai paprasti ir saugūs, nereikalauja fizinio pajėgumo, todėl mankšta tiks netgi turintiems sąnarių ar stuburo problemų, o svarbiausia, kad padės šias problemas išspręsti. Body Flex programa lavina lankstumą, gerina laikyseną, atpalaiduoja įtemptus raumenis. Užsiėmimai puikiai tinka moterims, kurios nemėgsta intensyvaus sporto, staigių judesių ar turi sveikatos sutrikimų, dėl kurių negali užsiimti aktyvia fizine veikla. Programa ypač efektyvi moterims, siekiančioms atsikratyti viršsvorio bei mamoms, norinčioms atgauti iki gimdymo turėtą dailią figūrą.

 

Body Flex mankštai nereikia specialių treniruoklių, įrangos, išskirtinės aprangos ar daug erdvės, todėl išmokus taisyklingai kvėpuoti ir atlikti pratimus su trenerio pagalba, paprasta toliau laikytis programos namuose. Šią sistemą sukūrė amerikietė namų šeimininkė Greer Childers, kuri pritaikė fizinių ir kvėpavimo pratimų techniką kiekvieno kasdienybei - pakanka nuo 15 iki 20 minučių per dieną savarankiškoms mankštoms.

 

Kvėpuokite, sportuokite ir lieknėkite be jokių operacijų ar dietų!

Body Flex Studijos nauda

Mažinamos kūno apimtys, dailesnė figūra, stangresni raumenys
Spartėja kraujotaka
Didėja darbingumas ir bendras organizmo tonusas
Sustiprėja imunitetas
Gerina kvėpavimą ir smegenų veiklą
Sumažėja nerimas ir nuovargis
Greitėja medžiagų apykaita